16 Eylül 2013 Pazartesi

MEZOPOTAMYA HİKAYELERİ

MEZOPOTAMYA HİKAYELERİ
Yazar: Hasan Eken
Postiga Yayınları
Sayfa Sayısı:128
Yazarı hakkında pek bir bilgim yoktu kitabı aldığımda.. Almamda etkili olan kitabın adı ve tabi ki kapak resmi oldu.
Bir dönem Diyarbakır'da yaşamamın etkisi de yadsınamaz tabi ki..:)
Adından da anlaşılacağı gibi kitabımız kısa kısa hikayelerden oluşuyor... Hikayeler sürükleyici ve gerçekmiş gibi anlatışmış.. Ben gerçek olduğuna inanıyorum..:)  Çünkü Diyarbakır'da yaşadığım dönem bunlara benzer hikayeler  herkesin dilindeydi...
Kitap da yöresel ağız kullanılmış.. Fakat söylenişte ki farklılıklar dipnotlarda açıklanıyor.. Mezopotamya bölgesi için söylenecek pek bir söz yoktur zaten.. Muhteşem bir coğrafya ve hakkı verilemeyen topraklar...
Beğenerek okudum ve hatta yaşadım diyebilirim..

Fotoğrafta arka kısımda gözüken kale Van kalesi... 

1 yorum:

  1. Deniz hanım
    İçten yorumunuza biraz önce rastladım. Teşekkür ederim.

    Hasan Eken

    YanıtlaSil