24 Mart 2013 Pazar

SIRçalan


Jıll Hathawey in Sırçalan kitabı okundu ve bitti...2012 nin benim için son kitabı, Sırçalan kitabının da sanırım ilk yorumu..:)))
Kitap basılmadan önce reklamları beni oldukça etkiledi ve henüz dağıtılmadan siparişimi verdim...Yanılmadığımı gördüm...Oldukça sürükleyici, bitirene kadar bırakamayacağınız bir kitap...okurken başka kişilerin sırlarına ortak olmak bir anlamda sır çalmak belki bir lütuf belki de lanettir...Sylvia uyku nöbetlerinde -ki babasına göre narkolepsi hastası - başkalarının zihine giriyor hatta onları etkileyebiliyor..kitap biraz psikolojik biraz da polisiye ...oldukça zevk alarak okudum..

Jıll Hathawey in Sırçalan kitabı okundu ve bitti...2012 nin benim için son kitabı, Sırçalan kitabının da sanırım ilk yorumu..:)))
   Kitap basılmadan önce reklamları beni oldukça etkiledi ve henüz dağıtılmadan siparişimi verdim...Yanılmadığımı gördüm...Oldukça sürükleyici, bitirene kadar bırakamayacağınız bir kitap...okurken başka kişilerin sırlarına ortak olmak bir anlamda sır çalmak belki bir lütuf belki de lanettir...Sylvia uyku nöbetlerinde -ki babasına göre narkolepsi hastası - başkalarının zihine giriyor hatta onları etkileyebiliyor..kitap biraz psikolojik biraz da polisiye ...oldukça zevk alarak okudum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder