24 Mart 2013 Pazar

SESSİZ ÇIĞLIK


SESSİZ ÇIĞLIK
Okudum ve bitti
     Sonunu tahmin edemediğim ender romanlardan.Bir o kadar sürükleyici her sayfasında değişen döngüsü ben içine aldı ve kitap bitene kadar kendimi yarım hissettim…L 
    Olay Sanda adında genç bir annenin kaybolması ile başlıyor.Sandra ‘nın kaybolmasına neden olan kişiler gittikçe artmaya başlıyordu…Başta eşi jason olmak üzere ,sevgilisi Wayne ,birlikte proje hazırladıkları öğrencisi Ethan , sokaklarında bulunan eski çocuk istismarı zanlısı Aidan ve çocukluğunda annesinin ölümüne neden olmuş ve Sandra 16 yaşında hamile bırakmış olan babası Maxwell ..Komiser D.D için ilk zanlı eşi Jason dır….
      Kitabın başından sonuna olaylar çarpıcı bir şekilde ilerlerken kızları Ree yi olayların dışında tutmaya çalışan bir baba…Jason ın geçmişi yaşantısını nasıl etkilemişti…Her gün sabahlara kadar bilgisayarda hangi siteleri geziyor ve neden bilgisayar geçmişini ele geçirilmemesi için uğraşıyordu ve hesabında bulunan 4.5 milyon nereden gelmişti….
  Kitabı okuyunca  bütün sorulara cevap buluyorsunuz…Ben beğenerek okudum…Polisiye-  macera severlere tavsiyemdir..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder